Podmínky dopravy a platby

Jaké jsou poplatky za doručení?

Při objednávce zboží nad 999,- € s DPH / 26 614,- CZK s DPH je přepravné a balné v ceně zboží - ZDARMA.
Za zboží do hmotnosti 6 kg a objemu do 0,6 m3 prodávající účtuje poštovné a balné 3, - € / 80, - CZK. Při nadrozměrných zboží prodávající účtuje přepravné a balné ve výši 1, - € / 27, - CZK za každý kilogram zboží.


Jaké způsoby doručení využíváte?

Zásilky doručujeme vlastním rozvozem, kurýrní společností UPS nebo poštou.


Na jakou adresu je možné zásilku doručit?

V případě doručení kurýrní společností UPS umíme zajistit doručení na vámi zadanou adresu - ať je to domů, do práce, přítelkyni, kamarádovi. Jednoduše kdekoliv, kde pobýváte v pracovních dnech mezi 8:00 - 17:00 hodinou. Kurýrní společnost doručuje zásilky do 2 pracovních dnů od odeslání.

V případě doručení Slovenskou poštou je zásilka doručena na adresu, která je uvedena v objednávkovém formuláři. V případě nepřítomnosti na uvedené adrese je možné si zásilku vyzvednout na příslušné poště následující den. Slovenská pošta oficiálně doručuje zásilky 1 TŘÍDY den podání + dva pracovní dny.


Posíláte zboží i mimo Česka?

Ano, posíláme. Toto doručení však není bezplatné. Pro konkrétní částku doručení do země Vašeho přání nám napište email na obchod@pesmenpol.cz a my Vám rádi odpovíme.


Chci změnit adresu doručení zásilky, co mám dělat?

Pokud si přejete změnit adresu doručení, tuto změnu nám prosím co nejdříve oznamte:
telefonicky na čísle +421 51 7721 083 (pondělí - pátek od 8:00 do 16:00) nebo e-mailem na obchod@pesmenpol.cz.


Co když se mi nepodařilo zásilku vyzvednout?

Občas se může stát, že Vás kurýrní společnost nezastihne na dodací adrese.

Pokud je první pokus o doručení neúspěšný, kurýr se znovu pokusí doručit zásilku následující pracovní den. Kurýr se bude pokoušet o doručení spolu 3krát (tři po sobě následující pracovní dny). Pokud nebudete zastiženi, doručující kurýr je povinen Vám zanechat vzkaz, ať už telefonicky nebo písemně (lístek ve schránce s kontaktem na kurýrní společnost UPS).

Na základě tohoto odkazu můžete kontaktovat i přímo kurýrní společnost UPS a domluvit si náhradní termín na doručení. Pokud byste měli jakékoli problémy s převzetím zboží, neváhejte nás kontaktovat:
telefonicky na čísle +421 51 7721 083 (pondělí - pátek od 8:00 do 16:00) nebo e-mailem na obchod@pesmenpol.cz.


Moje zásilka byla odeslána, ale stále nedorazila

Předpokládaný čas doručení je přibližně do 2 pracovních dnů od expedice – tedy od předání zásilky kurýrní společnosti. Pokud Vám nebyla zásilka doručena ani na třetí den od odeslání, prosím kontaktujte nás a naše zákaznické centrum prověří, kde se zásilka nachází.

Pokud jste si zvolili způsob dopravy poštou oficiálně trvá doručení 1 TŘÍDY den podání + 2 pracovní dny. Pokud vám nebyla zásilka doručena ani na 4 den od odeslání, prosím kontaktujte nás a naše zákaznické centrum prověří, kde se zásilka nachází.


V případě nejasností nás můžete kontaktovat:

telefonicky na čísle +421 51 7721 083 (pondělí - pátek od 8:00 do 16:00) nebo e-mailem naobchod@pesmenpol.cz.

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru

Sledujte nás na Facebooku

Najděte nás na Mapě