Jak objednávat?
Jak vložit zboží do košíku?
Pokud jste našli zboží, které Vám vyhovuje stačí zvolit správnou velikost a vložit zboží do košíku. Následně se Vám v pravém horním rohu zobrazí nápis: "Vybraný produkt byl přidán do košíku". Produkty můžete do Vašeho košíku přidávat nebo odstraňovat, dokud nebudete se svým výběrem spokojeni.
Jak dokončit objednávku?
K odeslání objednávky je třeba vyplnit kontaktní údaje - jméno, příjmení, telefonický kontakt, adresu dodání a emailovou adresu. Následně zvolíte způsob dopravy a platby. K dokončení nákupu není povinná registrace, avšak registrace nawww.pesmenpol.cz přináší našim zákazníkům řadu výhod. Registrovaní zákazníci mají například možnost jednoduchého sledování stavu objednávky, mohou si prohlížet historii objednávek nebo při opakovaném nákupu není třeba vícekrát vyplňovat doručovací údaje, čímž se nákup zjednoduší a urychlí.
Jak vím, že jste moji objednávku přijali?
Po přijetí objednávky Vám automaticky zašleme na vámi uvedenou emailovou adresu potvrzující email ("Potvrzení objednávky číslo #"). Pokud Vám však tento potvrzující email nebyl doručen do hlavní pošty ani do spamu, prosím kontaktujte nás e-mailem obchod@pesmenpol.cz nebo telefonicky +421 51 7721 083 (pondělí - pátek od od 8:00 do 16:00).
V případě, že máte vytvořen profil, můžete si realizovanou objednávku zkontrolovat i ve Vašem profilu.
Kolik potvrzujících e-mailů o mé objednávce dostanu?
O přijetí, zpracování a odeslání Vaší objednávky Vás budeme informovat dvěma potvrzujícími e-maily.
1. e-mail "Potvrzení objednávky číslo #". Tento e-mail Vám bude doručen okamžitě po přijetí objednávky. Je potvrzením, že jsme Vaši objednávku přijali a budeme se jí neprodleně věnovat.
2. e-mail "Vybavení objednávky číslo #".
Pokud jste si zvolili doručení kurýrem DHL, tento e-mail Vám zašleme jakmile bude zboží expedováno - tedy předán do rukou kurýrní společnosti. V příloze e-mailu najdete fakturu za objednané zboží, která bude součástí i Vaší zásilky.
V případě jakýchkoliv dotazů nás neváhejte kontaktovat:
telefonicky na čísle +421 51 7721 083 (pondělí - pátek od 8:00 do 16:00) nebo e-mailem na obchod@pesmenpol.cz.
Jak dlouho trvá vyřízení objednávky?
Vaši objednávku na www.pesmenpol.cz se snažíme vybavit vždy co nejrychleji. Aktuální dostupnost konkrétního zboží máme uvedenou na stránce. V případě, že si zvolíte platbu na účet, zboží Vám budeme expedovat až po připsání celkové fakturované částky na náš účet.
Jak stornovat objednávku?
Pokud jste si rozmysleli svůj nákup na www.pesmenpol.cz a Vaše objednávka ještě nebyla vyexpedována, můžete stornovat kteroukoli z položek v objednávce, případně stornovat celou objednávku. O přání stornovat objednávku nás můžete informovat: telefonicky na čísle +421 51 7721 083 (Pondělí - pátek od 8:00 do 16:00) nebo e-mailem na obchod@pesmenpol.cz.
Kontakt na zákaznické centrum
Pokud máte jakékoliv dotazy ohledně plánované nebo již provedené objednávky na www.pesmenpol.cz, případně chcete nahlásit změnu dodací adresy, můžete nás kontaktovat přímo na zákaznickém centru, které je otevřeno každé pondělí - pátek od 8:00 do 16:00:
Přihlaste se k odběru našeho newsletteru
Sledujte nás na Facebooku
Najděte nás na Mapě